Search this site
Embedded Files
 

Mergi la pagina principală

Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal 

1. Introducere

Această politică descrie modul în care operatorul colectează, utilizează și protejează datele cu caracter personal ale clienților, vizitatorilor și utilizatorilor serviciilor oferite.

Prelucrarea datelor cu caracter personal se face în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și cu legislația națională aplicabilă.

2. Categorii de date cu caracter personal colectate

În cadrul desfășurării activităților noastre, putem prelucra următoarele categorii de date personale:

  • Date de identificare: nume, prenume, adresă, CNP (dacă este necesar pentru facturare).

  • Date de contact: număr de telefon, adresă de e-mail.

  • Date tehnice: adresa IP, cookie-uri, date despre dispozitivul utilizat pentru accesarea site-ului.

  • Alte date relevante: orice alte informații furnizate de clienți în scopul prestării serviciului.

3. Scopul și temeiul legal al prelucrării datelor

Datele personale sunt prelucrate doar în scopuri legitime, justificate prin temeiurile legale prevăzute de GDPR:

  • Prestarea serviciilor contractate – art. 6 alin. (1) lit. b) GDPR (executarea unui contract).

  • Respectarea obligațiilor legale – art. 6 alin. (1) lit. c) GDPR (facturare, obligații fiscale, arhivare).

  • Interesele legitime ale companiei – art. 6 alin. (1) lit. f) GDPR (prevenirea fraudelor, securitatea IT, îmbunătățirea serviciilor).

  • Consimțământul utilizatorului – art. 6 alin. (1) lit. a) GDPR (pentru marketing, cookie-uri).

4. Modalitatea de colectare a datelor

Colectăm datele cu caracter personal prin:

  • Platforme online (solicitări de programări prin WhatsApp, Facebook Messenger, etc.).

  • Comunicări directe (telefon, e-mail, interacțiuni fizice).

  • Sistemele noastre IT (site, Google Analytics).

5. Durata stocării datelor

Datele cu caracter personal sunt păstrate:

  • Pe durata necesară prestării serviciilor contractate.

  • Pe durata impusă de legislația fiscală (ex. 10 ani pentru facturi).

  • Până la retragerea consimțământului (în cazul marketingului).

La expirarea termenelor de păstrare, datele sunt șterse sau anonimizate.

6. Drepturile persoanelor vizate

Conform GDPR, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de acces – să știți ce date sunt prelucrate și cum sunt utilizate.

  • Dreptul la rectificare – corectarea datelor inexacte sau incomplete.

  • Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") – eliminarea datelor atunci când nu mai sunt necesare.

  • Dreptul la restricționarea prelucrării – în anumite condiții.

  • Dreptul la portabilitatea datelor – transmiterea datelor într-un format structurat, utilizat în mod curent.

  • Dreptul de opoziție – la utilizarea datelor pentru scopuri de marketing sau decizii automate.

  • Dreptul de a depune plângere – la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) dacă considerați că v-au fost încălcate drepturile.

7. Securitatea datelor

Implementăm măsuri tehnice și organizatorice pentru protecția datelor:

  • Criptarea și protejarea bazelor de date.

  • Acces limitat doar pentru personalul autorizat.

  • Sisteme de backup și protecție împotriva atacurilor cibernetice.

Orice incident de securitate va fi raportat autorităților în maximum 72 de ore.

8. Partajarea datelor cu terți

Datele pot fi transmise către:

  • Autorități publice (ex. ANAF, instanțe de judecată) pentru conformitatea legală.

  • Furnizori de servicii (ex. procesatori de plăți, hosting web, contabilitate).

  • Parteneri contractuali (numai cu consimțământul dvs.).

Nu vindem, nu închiriem și nu divulgăm datele fără un temei legal.

9. Transferuri internaționale de date

Dacă datele sunt transferate în afara UE/SEE, ne asigurăm că se aplică măsuri adecvate (ex. clauze contractuale standard sau decizii de adecvare ale Comisiei Europene).

10. Cookie-uri și marketing online

  • Site-ul nostru folosește cookie-uri esențiale și analitice. Puteți gestiona preferințele prin setările browserului.

  • Pentru marketing (ex. platforme sociale), utilizăm doar datele persoanelor care și-au oferit consimțământul explicit.

11. Actualizări ale politicii

Această politică poate fi actualizată periodic. Orice modificare va fi publicată pe site-ul nostru și, dacă este necesar, notificată clienților.

12. Contact

Pentru întrebări sau exercitarea drepturilor dvs., ne puteți contacta la:

  • Email: reparatiifisuriparbrizetm@gmail.com

  • Telefon: +40 762 146 546

Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul nostru, puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) la www.dataprotection.ro.

Această politică este în vigoare de la 14 Februarie 2025.


Regulament GDPR
Termeni și Condiții
Reparații Fisuri Parbrize 2025 © Toate drepturile rezervate 
Google Sites
Report abuse
Google Sites
Report abuse